Vastgoedbeheer

Confia is specialist in procesmanagement en outsourcing rondom vastgoedbeheer. Onze vastgoedoplossing stelt managers en bestuurders in staat kansen te benutten en risico’s te beheersen.

Onze vastgoedbeheeroplossing bestaat uit:

  • het voeren van procesregie over commercieel, technisch en administratief vastgoedbeheer
  • het uitoefenen van de administratieve en financiële beheerfunctie
  • het bieden van compliance, governance, risicobeheersing, continuïteit en flexibiliteit

Uw voordelen:

  • Strakke procesregie met betrekking tot beheertaken;
  • Aantoonbare besparingen op interne en externe beheerkosten;
  • Betekenisvolle, tijdige en transparante verslaglegging
  • Directe en indirecte rendementsverbetering;
  • Flexibele inzet van deskundigheid (mensen en middelen);
  • State-of-the-art software IT backbone (plug and play Yardi 7);
  • Heldere transitie van mensen, processen en technologie;
  • Resultaatverplichting in plaats van inspanningsverplichting.

Dit resulteert aantoonbaar in directe en indirecte rendementsverbeteringen, jaarlijkse kostenbesparingen op interne en externe beheerkosten en een effectieve beheerorganisatie.

Onze vastgoedoplossing is maximaal schaalbaar. Zo bent u verzekerd van de beste dienstverlening tegen fors lagere kosten. Op deze wijze beheren wij op dit moment vastgoedportefeuilles (kantoren, winkels en woningen) met een waarde van ca. € 1,8 miljard en besparen jaarlijks tenminste 25%-30% op de beheerkosten van onze opdrachtgevers.

Ongeacht welke oplossing voor vastgoedbeheer uw voorkeur heeft, onze aanpak is altijd transparant en eerlijk. Wij hebben oog voor uw specifieke situatie, maar aarzelen niet verbeterpotentieel bespreekbaar te maken, waar we dat zien.

Decentraal Vastgoedbeheer (op locatie)

Voor eigenaren en managers van vastgoedportefeuilles leveren wij onze dienstverlening desgewenst op locatie. Confia stelt een team samen van gekwalificeerde professionals met kennis van en ervaring met vastgoed dat het financieel en administratief beheer voert en daarbij gebruik maakt van uw systemen. Indien gewenst, kunnen wij gebruik maken van de Confia IT-omgeving.

Beheer en regie van (deel)processen in de vastgoedbeheerketen

Confia kan de regie voeren over (delen van) processen van organisaties die reeds beschikken over een eigen IT-infrastructuur, maar meer efficiëntie, continuïteit en/of coördinatie zoeken voor specifieke onderdelen. Onze oplossing voorziet in een snelle implementatie van best practice en “audit-proof” processen en state-of-the-art technologie, waarmee opdrachtgevers in korte tijd een aanzienlijke kostenreductie kunnen realiseren. Koppeling met de eigen systemen behoort hier ook tot de mogelijkheden. Voorbeelden van deze processen zijn: de administratieve verwerking en de afrekening van servicekosten en onderhoud, huurcontractencontractadministratie en prolongatie en de volledige fondsadministratie. Processen die in aanmerking komen bepalen wij in overleg met onze opdrachtgever.

Gecentraliseerd financieel en administratief vastgoedbeheer

Onze oplossing is de perfecte keuze voor eigenaren/managers van omvangrijke vastgoedportefeuilles, die zich volledig willen richten op hun kerntaak: optimaliseren van het rendement van vastgoed. In onze oplossing wordt integraal gebruik gemaakt van de Confia IT-infrastructuur en zijn efficiëntie, kwaliteit en transparantie gewaarborgd. Onze dienstverlening omvat niet slechts het financieel en administratief beheer. Wij werken in onze dienstverlening intensief samen met de relevante betrokken partijen, die in de vastgoedbeheerketen actief zijn, waaronder technisch en commercieel beheerders.

Meer informatie over onze aanpak voor effectief en efficiënt vastgoedbeheer? Neemt u dan contact op met Philip Heinrich op 06 –34 55 9734.